Stäng detta fönster


Swedish flag

Betalningsvillkor

  • Moms tillkommer på samtliga priser.

  • Aktiebolag utan anmärkning registrerad i Sverige: 10 dagars kredit.
  • Börsnoterade företag samt Staten och Försvaret: 30dgr netto.
  • Den första beställning från mindre företag hanteras vanligtvis med förskottsfaktura.

  • Privat personner (konsument) : Betalning i förskott eller vid utleverans.

  • Efter förfallodagen debiteras dröjsmålsränta med 2,25% per månad.

  • IBAN : SE88 8000 0832 7997 4769 1054
    BIC/SWIFT: SWEDSESS
    Bank: SWEDBANK, Stockholm
    MOMS: 5566436480-01


Leveransvillkor

  • Varan skickas från vårt kontor Stockholm/Stocksund.

  • Leverans Till sker vanligtvis genom Postens Företagspaket, DHL eller MyPack

  • Frakt samt emballageavgift kan förekommer.

Garanti

  • Garantier på hårdvaran lämnas av respektive tillverkare

  • Aurora Data Recovery AB lämnar ingen ytterligare garanti utöver de av tillverkaren specificerade.

Reklamation

  • Kunden skall ankomstkontrollera varor för att verifiera att varan är felfri.

  • Vid defekt vara skall en skriftligt felanmälan insändas till Aurora utan dröjsmål.

  • Vid reklamation skall varan, efter det att skriftlig anmälan skickats, returneras till Aurora inom 7 dagar.

Tvist

  • Det är kundens skyldighet att ta del av de allmänna försäljningsvillkor som gäller hos Aurora Data Recovery AB.

  • Avvikelse från våra allmänna villkor eller tillämpning av särskilda villkor skall bekräftas av Aurora skriftligt för att äga giltighet.

  • Tvister skall, om möjligt, alltid lösas genom förlikning mellan parter.

  • Svårlösta mellanhavanden och samtliga rättsförhållanden avgörs av Attunda tingsrätt eller Stockholms tingsrätt, och skall bedömas enligt Svensk lag.



UK flag

Payment Conditions

  • Value added sales taxes (VAT, TVA etc.) are not included for B2B customers

  • Export: Payment in advance via Bankgiro or SWIFT bank transfer.

  • Interest on overdue payments is charged at 2,25% per month.

  • IBAN : SE88 8000 0832 7997 4769 1054
    BIC/SWIFT: SWEDSESS
    Bank: SWEDBANK, Stockholm Sweden
    VAT: SE 556643648001

  • Smaller companies established in Sweden may also choose a proforma invoice.
  • Public companies established in Sweden : usually 10 days netto
  • Private persons will allways pay in advance or at time of delivery.

Delivery Conditions

  • Goods are dispatched or collected from our Stockholm offices.

  • We have accounts with UPS, FedEX, DHL, DPD, La Poste and the Swedish Postal Service.

  • Freight: Only the actual cost for transport and eventual C.O.D fee is charged.

Garantee

  • All product garantees are provided by their respective manufactures.

  • Aurora Data Recovery AB do not provide any garantees over and above the manufactures own guarantees.

Defects

  • Customers should check the correct function of the delivered goods at arrival.

  • In the unlikely case of a defect, we must be notified in writing without delay.

  • The defective product must also be returned to Aurora within 7 days from delivery.

Disputes

  • It is the responsibility of the customer to inform themselves of the general sales conditions applied by Aurora Data Recovery AB.

  • Special conditions must always be agreed in writing.

  • Disputes and other legal conflicts shall be solved by negotiation wherever possible.

  • Failing this remedy, the courts of the Attunda near Stockholm, Sweden shall judge the dispute according to Swedish law.


Stäng detta fönster





Did you know that :

Aurora data recovery i Stockholm kan rädda data från en trasig hårddisk
Aurora data recovery i Stockholm kan reparera en hårddisk och återställa förlorad data
Aurora Data Recovery i Stockholm kan återskapa data från en hårddiskkrasch
Aurora utför datarekonstruktion från skadade hårddiskar för kunder i hela Sverige.